18 במאי 2008

פיק אפ 1

"יש לך ריח של אלכוהול ועשן סיגריות".
"אני יודע, ככה אני אוהב".
"הכוונה היא שאתה מסריח מאלכוהול וסיגריות".
"הבנתי, אני יודע ואוהב את זה. זה ריח שמגרה אותי, טוב?".
"אכפת לך לנשוף עלי קצת מהעשן הזה המהול בהבל פה אלכוהולי?".
ידעתי שזה מה שיהיה, ראיתי על העיניים שלה שזה מה שהיא רוצה. רוצה לצאת מזה יפה וגם לקבל זין. לצאת מזה יפה, אני לא חושב שיש לה סיכוי. לעניין הזין, לעומת זאת, עוד משקה או שניים אני אוכל לדעת בוודאות. לוקח שאיפה עמוקה, מסתכל הכי עמוק שאפשר בעיניה הרדודות. נושף על פניה והיא עוצמת עיניים.
"מה עם האלכוהול? הרגשת אותו?"
היא פוקחת את עיניה ומסתכלת עלי, מהנהנת באיטיות. אני פונה אל הברמן ומזמין שני וויסקי סאוור, רד לייבל. אנחנו שותקים עד שהמשקאות מגיעים.
"תשתי, זה קצת חריף אבל עושה את העבודה".
היא שותה, אני מסתכל על פניה נחמצות. מדליק לה סיגריה ומסיים את המשקה שלי. היא נושפת לעברי את העשן. עיניה יוקדות תשוקה. האלכוהול מתחיל להרגיש לה את הירך הימנית, במעמקי החצאית הקצרה שלה. היא לוקחת עוד שאיפה מהסיגריה, מתמסרת לוויסקי, שמרטיב לה את התחתונים. כנראה שהיא תקבל את הזין.
"אז אתה בא?"
"לאן?"
"החוצה".
"מה יש שם בחוץ?"
"שקט".
"לא מעוניין"
שתיקה, שאיפות ונשיפות. היא לוגמת את תחתית הכוס, כבר לא מחמיצה שפתיים.
"את באה?"
"לאן?"
"אלי"
"מה יש שם?"
"אותי".
"אבל אתה כאן מולי. לא עבדו עלי ככה מאז גיל 3".
מה שנכון נכון, אני לא מתווכח. שואף ונושף. הירך החלקה שלה מתכסה אגלי זיעה דקיקים. היא מחייכת לרגע.
"מה הקטע של החיוך?"
"פתאום התחשק לי".
"ומה עם החשק שלי?"
"תחייך אם בא לך, אני לא מפריעה".
אני מחייך חיוך מאולץ, "זה לא עושה לי כלום".
"אולי אתה עצוב".
"יכול להיות".
"אז אתה בא לשירותים?".
"בשביל לבכות?"
"בשביל סקס".
"עם מי?"
"איתי".
"לא נראה לי".
"למה?"
"את מחייכת ואני עצוב, זה לא ילך".
היא קמה והולכת. לשירותים. בטח לבכות. אני מחייך, זה עושה לי טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

eranitay@gmail.com