18 במאי 2008

החבר של השרמוטה

בכיתה ד' היא כבר התנשקה עם שלושה ילדים. בכיתה ה' זה כבר היה עם הלשון ונסופו עוד כמה ילדים.בכיתה ו' כבר נגעו לה בשדיים, כי היא הייתה היחידה בכיתה שממש היו לה שדיים ובכיתה ז' היא כבר עשתה לילדים בכיתה ח' ביד. הוא הכיר אותה כשהיא הייתה בכיתה י', אחרי שכבר חצי מהשכבה זיינו אותה. הם התחילו לצאת, והיא החליטה שאיתו זה יהיה אחרת, שהיא לא תתן לו עד שהוא יגיד את זה. בינתיים, עד שהוא יגיד לה, היא הזדיינה עם כל מי שעוד לא זיין אותה בשיכבה וכשהתלמידים נגמרו, השמועה אומרת שהיא הספיקה לעשות גם שני מורים, אחד מהם בן 40.

ואז יום אחד הוא אמר לה שהוא אוהב אותה. אדיוט. הוא אמר לה את זה, והם שכבו, עשו אהבה. בפעם הראשונה בחיים שלו הוא עשה את זה. גם היא, אגב, בפעם הראשונה בחיים שלה עשתה אהבה. שאר הפעמים היו סתם זיונים מבחינתה. עכשיו, שיהיה ברור, לסיפור הזה לא הולכת להיות פואנטה מפוצצת. הרי הכל ברור כבר מההתחלה. לא היה לו מושג למה כשהוא עובר במזדרון של בית ספר כולם מתלחששים ומצחקקים, או למה כשהוא עובר ליד הברזלים של הערסים תמיד צועקים לו "הומו" (כי החבר של השרמוטה בטוח הומו). באיזשהו שלב הוא החליט שלא אכפת לו, כי הוא מזיין לפחות פעם בשבוע שבועיים, והם לא. ברור לכולנו שזו סתם עצימת עיניים, הרי גם הם זיינו פעם בשבועיים או אפילו יותר, תלוי במי מדובר. את ציון מפרדס כץ למשל היא אהבה במיוחד, כי היה לו זין ענק. לפחות ככה הוא טוען. היא אהבה למצוץ לו ואהבה שהוא מזיין אותה מאחורה ובגלל זה ראו אותה יוצאת מהבית שלו לפחות פעמיים בשבוע. פעם בשבוע ראו אותה גם יוצאת מהבית של תמיר השמן. הוא אמר שהיא משוגעת על הזיונים איתו, כי ככל שהפטיש יותר כבד המסמר נכנס יותר עמוק וחזק. בכלל, השרמוטה הזאת, מהרבה בתים היא הייתה יוצאת, וכל הזמן היו השמועות על החוויות המיניות עם בחורה כזאת מנוסה. הדברים שהיא עושה ויותר מזה, הדברים שהיא גורמת לך לעשות. שמעתי פעם שברוך הקטן לא יכל לשבת שבוע כי היא דחפה לו ויברטור לתחת כשהוא מזיין אותה, הוא כל כך נהנה שכעבור שנתיים הוא יצא מהארון.

מכשפה. השרמוטה הזאת, פשוט מכשפה. החבר שלה מזיין פעם בשבועיים, והיא מזדיינת כל יום ועם כולם. האמת, לא עם כולם. איתי היא לא הזדיינה. לפחות לא עד כיתה י"ב, בטיול השנתי. ישנו בשקי שינה והוא נרדם מחוץ לשק שינה שלה. הזדחלתי אליה והיא לא התנגדה. נגעתי ניסיתי לנשק אותה והיא מתוך שינה נענתה לי וליקקה את שפתיי. הזין עמד לי כמו שמעולם לא עמד, אפילו לא מול סרטי הפורנו הכי חזקים שהורדתי מהאינטרנט. הורדתי לה את המכנסיים ונגעתי, היה רטוב וחם. נדלקתי לגמרי והיא בעיניים עצומות, אולי חושבת שזה הוא, אבל לא באמת אכפת לה לשרמוטה. כשרציתי לחדור היא לחשה "די, נו, אתה יודע שאני ממש רוצה, אבל הבטחת שנחכה עם זה עד גיל 18". היא תפסה לי את הזין ביד, שיפשפה וגמרתי. מהמחשבה שהזרע נזל לה על היד לא יכלתי להרגע ואוננתי על זה חודשים אחרי האירוע.

בסוף הוא זרק אותה, שבוע אחרי יומהולדת 18 שלה. היא נשארה שרמוטה, הוא נשאר החבר של השרמוטה ואני נשארתי עם הזין ביד. אין פואנטה לסיפור. אמרתי לכם. סתם עוד סיפור על שרמוטה, החבר שלה ואיזה מאונן אחד שחושב שלכולם יש חיי מין בתיכון ורק לו אין כלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

eranitay@gmail.com